Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GPZ 1000 RX - 1986

Garantie: Nee
8886 Km
Zwart/Rood
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
kawasaki - gpz-1000-rx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki GPZ 1000 RX – 1986 – Originele klassieker in nette staat - Zo mee

Bijzonder nette Kawasaki GPZ 1000 RX uit 1986, uitgevoerd in de originele zwart-rode kleurstelling. Deze klassieker heeft jarenlang deel uitgemaakt van een privécollectie en stond sindsdien droog en veilig gestald. Voor het stilzetten liep de motor uitstekend.

Specificaties:
  • Merk: Kawasaki
  • Model: GPZ 1000 RX
  • Bouwjaar: 1986
  • Kleur: Zwart/Rood
  • Cilinderinhoud: 997 cc
  • Vermogen: ± 125 pk
  • Aandrijving: Ketting
  • Versnellingen: 6
  • Kilometerstand: 8886
  • Gewicht: ca. 255 kg
Kenmerken:
Origineel en compleet
Nette staat, zowel kuip als lakwerk
Motor liep uitstekend voor het stallen
Ideaal als klassiekerproject of voor revisie
Toenmalige topklasse – pure 80’s power
Handgemaakt zadel - origineel zadel aanwezig

Een GPZ 1000 RX in deze staat is inmiddels zeldzaam geworden.
Het model werd destijds gezien als het antwoord op de snelle sportmotoren van de concurrentie, en is nog altijd geliefd om zijn prestaties en klassieke uitstraling.

Bezichtiging op afspraak mogelijk. Motor moet wel opnieuw rijklaar gemaakt worden met accu, olie, smering kabels etc. Zo mee
Neem contact op bij interesse of voor vragen
Geen garantie
Opties en Accessoires:
Geen inruil




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lammers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Steile wand" betekent: Kermisattractie waarbij waaghalzen, maar in werkelijkheid uiterst geroutineerde kermisklanten, met een motorfiets in een houten kombaan met een diameter van gemiddeld acht tot tien meter in de rondte rijden tot een horizontale positie wordt bereikt. De kunsten van de steilewandrijders variƫren van zijspanrijden, met twee rijders in tegengestelde richting rijden, met losse handen rijden tot achterstevoren plaats nemen op de motorfiets. Traditioneel wordt met een oude Indian Scout uit de jaren dertig gereden. De reden dat deze oude motorfietsen nog steeds voldoen is dat voor het betreden van de steile wand nauwelijks vermogen en snelheid nodig zijn. Als extra attractie wordt bezoekers die over een motorfiets of bromfiets beschikken de mogelijkheid geboden de steile wand te berijden. Bij de valpartijen die hierbij ontstaan, wordt een ijzeren volkswet bevestigd: leedvermaak is het beste vermaak. In het Engels wordt de steile wand de wall of death genoemd
© 2000 - 2025 Motoroccasion