Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N ABS - 2016

32136 Km
N.v.t.
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Kawasaki ER 6 N – 2014 | 32.136 km | ABS 

 

Ben je op zoek naar een sportieve en betrouwbare naked bike?

Deze Kawasaki ER 6 N uit 2014 biedt een geweldige rijervaring en is in uitstekende staat.

 

Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 33.870 km
ABS voor extra veiligheid
Korte nummerplaat houder
Eventueel geschikt te maken voor 35 kW A2 rijbewijs

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion