Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 125 - 2025

€ 9.649,- € 10.649,-
Garantie: Nee
Nieuw
WIT
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC 125 krijgt meerdere technische upgrades voor 2025 om zijn positie aan kop van de zeer competitieve 125 cc-klasse te behouden. De vernieuwde carrosserie en ergonomie bieden rijders meer bewegingsvrijheid op de motorfiets, terwijl het lichtere chroom-molybdeenframe, de vernieuwde WP-vering en de herziene achterschokdemper zorgen voor meer comfort en bochtenwerk. Lichte en sterke wielen, die zijn geassembleerd met D.I.D.-velgen, zijn voorzien van Dunlop MX34-banden die zijn getest in de racerij voor stabiliteit en betere tractie. Premium ProTaper-stuur biedt een vertrouwenwekkend stuurgevoel. Voor 2025 is de TC 125 compleet gemaakt met verbluffende witte en blauwe graphics die zijn aangebracht met behulp van in-mold technologie voor een duurzame afwerking.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion