Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 125 - 2022

Garantie: Nee
4899 Km
Zwart
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
husqvarna - svartpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van eerste eigenaar deze Svartpilen 125.

Motor heeft nog zeer weing gelopen slechts
4900 KM en dat is de hele motor aan te zien.

Los zit hierbij een Leo Vince uitlaat .

Ook zit er een andere tussendemper onder.

Alle originele onderdelen zitten erbij.

Dus zoek je een lichte of A1 11 KW motorfiets kom hem bekijken en maak een proefrit.

Ingeruild bij een andere motorzaak op een nieuwe motorfiets daar van over genomen.

Motor staat klaar.voor een proefrit en of bezichtiging.

Inruil mogelijk.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion