Nieuwsbrief:

HONDA  SH 300i - 2022

Garantie: Ja
11000 Km
MATGRIJS
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
honda - sh-300i
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

Afkomstig van de 1e eigenaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

1e Pinksterdag 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, LED Verlichting, Wheel-striping, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2025 Motoroccasion