Nieuwsbrief:

HONDA  MSX 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CANDY VICTORY B
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

MSX staat voor Mini Street X-treme. AKA Grom. En er is zo veel dat je kan doen met een Grom, naast het rijden zelf. De verbluffende nieuwe kleuren en graphics passen perfect bij het nieuwe, sportievere kuipwerk. De onderkuip zorgt voor het nodige bekijks als je stopt. En het unieke kuipwerk springt al uit de band - maar is ook klaar voor customisatie. De vinnige injectiemotor is erg efficiënt en zuinig. Dus, of je nu naar de hogeschool rijdt, dwars door de stad slalomt of een rondje rond de wereld maakt in een camper: de kleine Grom sluit naadloos bij je plannen aan en zorgt voor grote ideeën, eindeloze mogelijkheden uiteraard de vrijheid van twee wielen.

----------

WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m donderdag 8.00 t/m 18.00 uur
Vrijdag 8.00 t/m 20.00 uur
Zaterdag 8.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion