Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 F6C - 1999

Garantie: Ja
76400 Km
Zwart/ Beige
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
honda - gl-1500-f6c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Fender Trim, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion