Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1000 GOLDWING - 1976

Garantie: Ja
77823 Km
ROOD
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1976

Originele super conditie GL 1000 K1
Deze motor is ongerestaureerd en in
uitmuntende conditie. Uitgerust met
Kuipset en koffers als in 1976 optie
op de eerste goldwings. Deze mooie
motor heeft maar 2 eigenaren gezien.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion