Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2018

Garantie: Ja
950 Km
Zwart
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CMX 500 Rebel .
Kleur zwart.
Hepco & Becker valbeugel.
Achterdrager.
Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
Met maar 950 km !!!
Compleet met boekjes en 2 sleutels.
Heeft de 1e beurt gehad.
Verkeert in nieuwstaat.

Honda CMX 500 Rebel rood.
BJ 2019.
8750 km.
Lage zit.
Compleet met boekje en 2 sleutels.
Verkeert in een heel mooie staat.

BIJ BELANGSTELLING OF VRAGEN GRAAG EVEN BELLEN .

NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk.

  • www.kromkampmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Kromkamp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion