Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL - 2024

Garantie: Ja
1878 Km
BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Op zoek naar een bijna nieuwe motor? Bij Motor Venray hebben we een schitterende Honda CMX 1100 Rebel uit 2024 te koop staan met slechts 1.878 kilometer op de teller. Deze motor verkeert in absolute nieuwstaat en is klaar voor een nieuwe eigenaar die op zoek is naar avontuur.

Omdat het een BTW-motor is, is hij ideaal voor zakelijke kopers. Bovendien profiteer je van maar liefst 5 jaar fabrieksgarantie, geldig vanaf de eerste tenaamstellingsdatum. Dat betekent zorgeloos rijden en genieten van een kwaliteitsmotor.

Kom langs bij Motor Venray en bekijk deze Honda CBMX 1100 Rebel zelf!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion