Nieuwsbrief:

HONDA  CL 500 - 2025

Garantie: Ja
1121 Km
CANDY CARIBBEAN
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

In 1962 debuteerde onze allereerste street scrambler onder de naam CL72. We vonden het intussen tijd om een nieuwe generatie te ontwikkelen, afgestemd op de hedendaagse straten.

De CL500 belichaamt een rauwe stijl en is doordrongen met details die verwijzen naar een rijke geschiedenis.

Een krachtige, A2-compatibele tweecilinder staat gemonteerd in een stevig, compact chassis dat schreeuwt om gereden en gepersonaliseerd te worden. Net zoals het origineel.


Het gaat hier om een Demo/verhuur motor. Kilometerstand en/of fotos kunnen afwijken.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion