Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X / ABS - 2020

Garantie: Nee
16964 Km
Rood
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA CB500X    CB 500 X      CB500XA
Bouwjaar 2020
16964 Kilometers en in Top staat en bom vol optie's.
500cc en 2 Cilinder met leuk geluid uit de Akrapovic uitlaat en genoeg koppel en super zuinig motorblok.
35 Kw en 48 Pk dus geschrikt voor a2 A2 rijbewijs.
Deze zeer mooie en goed onderhouden CB500X is voorzien van de volgende optie's zoals.
Abs
Zijkoffers
Akrapovic Uitlaat ,met E U Keur
Topkoffer met Rugsteun
Wheel stryping
Hoog Donker windscherm
Givi Valbeugel
Handvatverwarming
Dagrijlampen
Adventure Voetsteunen
Alluminium Blokbeschermer
Zijstandaard verbreeder
Middenbok
Navigatie voorbereiding
Handkappen
Hoge en verstelbare Spiegels  SW-MOTECH
12 Volt aansluiting
Verstelbare Remhendel zwart
Verstelbare Koppelingshandel zwart
Achterwielhugger
Led koplamp
versnellingsbak indicator
Diverse Rode schroefjes afwerking
cb500x Rempot beschermer achter
Denk de meest complete CB500 X die er te koop is en motor is echt als nieuw.
De Honds CB staat in Didam en is na Telefonische agfspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 Euro met alle Oprie's en niks wordt los verkocht.
Tel nr 0622236308

LET OP...WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK 
TELEFOON NUMMER 0622236308

 





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion