Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE CVO FLHXSE - 2017

Garantie: Ja
6145 Km
DARK SLATE CANDY/ARCTIC BLACK
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Garantie: Anders
Garantie: (voor voorwaarden zie de website, extra garantie mogelijk)

In bijzonder goede staat verkerende Harley-Davidson FLHXSE Street Glide CVO van 2017;

Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 cu / 1.868 cc;
Dark Slate Candy/Arctic Black;
Slechts 6.145 km (5HD);
Reflex Linked Brembo remmen met ABS;
Cruise Control;
Vance & Hines Power Duals;
Vance & Hines Twin Slash Round Slip-ons;
Screamin Eagle open luchtfilter;
Stage 1 tuning;
Boom! Box 6.5GT Infotainment System met most Premium Audio;
Stylized inner fairing, tank console insert and air cleaner inserts;
High Performance Suspension (F+R);
5-Spaaks Contrast Chrome Aggressor wielen;
Custom low profile zadel;
Extended koffers;
Hydraulische koppeling;
Afneembare Chopped Tourpak 53 ltr.;
Air Wing bagagerek incl. verlichting;
Travel-pak binnentassen;
Daymaker™ LED headlight;
HD-alarm met centrale vergrendeling.

Deze Street Glide CVO is schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9,5’ op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met garantie tot 1 juli 2025 (extra garantie mogelijk).

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion