Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™ |
Boring x slag | 98,4 mm x 98,4 mm |
Cilinder inhoud | 1,690 cc |
Comp. verhouding | 10,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 138 Nm bij 3,750 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22,7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 32 mm, 4-zuiger vast |
Remmen achter | 32 mm, 4-zuiger vast |
Voorband | BW 130/80B17 65H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | |
Lengte | 2,600 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 685 mm |
Drooggewicht | 398 kg |
Leverbare kleuren | Cosmic Blue Pearl, Purple Fire/Blackberry Smoke, Deep Jade Pearl/Vivid Black, Mysterious Red Sunglo/Velocity Red Sunglo, Amber Whiskey/Vivid Black, Billet Silver/Vivid Black, Black Quartz, Vivid Blakc |
Beschrijving |

Zak in het lage zadel om eindeloze kilometers te maken.



Wil je de full-on Harley-Davidson Ultra Touring ervaring maar dan met een lager zadel, dan is de Ultra Limited Low jouw bike. Op geen andere compleet uitgeruste Grand American Touring machine zit je dichter op het asfalt. En iedere feature op deze motorfiets is gebouwd om jouw vertrouwen te vergroten en de handelbaarheid te verbeteren. Het carterdeksel is smaller gemaakt zodat je makkelijker bij de grond komt. De handvatten hebben een kleinere diameter, waardoor ze beter in de hand liggen. Alles draait om comfort in het zadel. Want dat brengt jou verder.

 |
| Dealerschappen: BUELL, HARLEY-DAVIDSON |
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
 | Heteren, Gelderland |
 | 026-4742657 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken