Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 450 - 2023

Garantie: Nee
0 Km
Rood Wit
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
fantic - xxf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fantic XXF 450 2023 Nieuw

Te koop: splinternieuwe Fantic XXF 450 modeljaar 2023. De motor is volledig nieuw en heeft nog niet gereden. Klaar om direct ingezet te worden voor training of competitie.

De Fantic XXF 450 is gebaseerd op het betrouwbare Yamaha YZ450F platform, gecombineerd met Fantic's eigen elektronica en mapping. Deze motor is uitgerust met hoogwaardige componenten en staat bekend om zijn brute vermogen, scherpe handling en topkwaliteit afwerking.

Specificaties:



Bouwjaar 2023


0 uur gereden


Brandstofinjectie 4-takt


KYB vering voor en achter


Aluminium frame


Launch control en meerdere mappings


Startklaar geleverd



Deze motor is ideaal voor de serieuze crosser of verzamelaar die op zoek is naar een gloednieuwe 450cc machine.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion