Nieuwsbrief:

FANTIC  XM 50 COMPETITION - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Zwart/geel
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
fantic - xm-50-competition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic 50cc modellen zijn zeer hoogwaardige bromfietsen, De 50cc modellen worden ook in 125cc 250cc motoren gebouwd.
Dit geeft direct aan dat het eigenlijk om een motor gaat met een bromfietsblok dit is aan de gehele machine te zien.
Met een zeer hoogwaardig frame, een uitzonderlijk sterk link systeem,  USD voorpoten, en echte remmerij,
maken deze brommer tot de robuuste en comfortabelste in zijn klasse.

De Performance en competitie modellen zijn zowel Enduro als Supermotard  te verkrijgen.

De performance en Competition modellen onderscheiden zich van een basis uitvoering tot de meest uitgebreide versie.

De verschillen op een rijtje:

 

Performance                 €4190,-                        
Crmo Stalen achterbrug                         
Zwarte USD voorpoten                          
Achterpomp met prolink systeem         
22mm stuur                                           
Standaard allu kroonplaten                   
Big One demper                                    
Standaard afwerking                             
Beschermer, kettingbeschermer
 

Competition                 €4690,-
Aluminium achterbrug
Rode USD Factory Look voorpoten
Afstelbare achterpomp met expansie en prolink systeem
 28mm stuur
CNC gekleurde kroonplaten
Big One Carbon demper
 Meegekleurde delen zoals rempomp
 

De Fantic XX50 is een Bewo aangepast en getuned model, deze zijn speciaal geprepareerd voor de MX50 Standaard of Superklasse 50cc competitie.
Met zijn slechts a 75kg en a 14-18 pk is dit echt een kant en klare machine om de strijd aan te gaan voor de Titel in deze unieke klasse.

Mogelijkheden zijn haast oneindig groot, en met onze ervaring met de Fantic 50cc is er altijd wat bij u past.

Prijs op aanvraag.

Kijk voor meer informatie over deze klasse op www.mx50.nl

OPTIE HANDGELASTE FANTIC FACTORY UITLAATSYSTEEM €395 EURO
 

  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion