Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 250 - 2023

Garantie: Nee
345 Km
WIT - ROOD - GRIJS
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Fantic XEF 250 van het bouwjaar 2023.

Modeljaar 2023. Motor met blanco kenteken, heeft nog niet op naam gestaan. Bij het op naam zetten wordt je eerste eigenaar.
Motor heeft 6.3 uur (345.2 km) gelopen. Slijtage delen in goede staat.

Voor meer informatie of vragen, graag even bellen/mailen!
  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion