Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2025

€ 11.990,- € 12.990,-
Garantie: Ja
Nieuw
Ducati Red
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
10 Jaar SCRAMBLER DUCATI, tijd voor een feestje! 
Scrambler Ducati bestaat 10 jaar, en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan. Om dit jubileum te vieren, krijg je eenmalig €1.000,- korting op de geselecteerde Scrambler-modellen!
We hebben meerdere Scramblers direct uit voorraad leverbaar, in diverse kleurstellingen, dus er zit altijd een stijl tussen die bij jou past.

Actievoorwaarden
- Alleen geldig op geselecteerde voorraadmodellen
- Op = op!

Scrambler Ducati Icon 2GEN, modern, speels en vol karakter
De vernieuwde Scrambler Icon 2GEN combineert iconisch design met moderne technologie.
Lichter, slimmer en stijlvoller dan ooit, met een frisse look, verbeterd rijcomfort en een geavanceerd TFT-dashboard.
Perfect voor wie houdt van vrijheid, plezier en karakter op twee wielen.

Meer weten of direct een proefrit plannen?
Stuur ons een mailtje naar: verkoop@ducatiamsterdam.nl

Vier dit jubileum met ons mee en rij binnenkort weg op een echte Ducati Scrambler!

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.
Wil je meer weten over deze motor of een proefrit inplannen? Neem dan contact met ons op.

Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
020-6826493

verkoop@ducatiamsterdam.nl
www.ducatiamsterdam.nl

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
Zondag en maandag gesloten

Meer informatie over Ducati Amsterdam:
Ducati Amsterdam is een dealer met veel nieuwe en gebruikte Ducati’s, het grootste assortiment Ducati kleding, merchandising en een ruime keuze in accessoires en onderdelen. Ieder jaar maken wij de mooiste Ducati Amsterdam Specials en organiseren wij de leukste en gezelligste evenementen. Meer weten hierover? Kijk op onze website of volg ons via onze socials.

Ducati Approved Occasions:
Ducati Approved motorfietsen zijn dé norm in occasions van ons legendarische Italiaanse motormerk. Alleen Ducati’s die jonger zijn dan 7 jaar en een kilometerstand van minder dan 70.000 km kunnen het Ducati Approved keurmerk krijgen (12 maanden garantie). Op de Ducati Approved motoren kun je bij ons de eerste 10 dagen een allrisk verzekering krijgen.

Werkplaats:
Ducati Amsterdam beschikt over een goed uitgeruste Ducati werkplaats, vakkundige monteurs met jaren lange ervaring om jouw Ducati in topconditie te houden. Of het nu om een jaarbeurt, een onderhoudsbeurt (desmoservice) of revisie van het motorblok gaat, je bent bij ons aan het juiste adres. Onze monteurs gaan één keer per jaar naar de Ducati fabriek in Bologna voor een cursus en volgen het gehele jaar door online Ducati cursussen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion