Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een exclusieve Capirex Monster 620IE in de aanbieding !
- Capirossi uitvoering limited (500 stuks)
- Origineel NL motorfiets
- Carbon voorspatbord
- Carbon zij afdekking
​​​​​​- Duoseat afdekking in kleur
- Termignoni hoge carbon sportdempers
- Aluminium spiegels
- Dealer onderhouden
- Boekje aanwezig
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl
Let op !! let op !!
Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!
Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.
0647352243 of 0611353203
U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt L-twin |
Boring x slag | 80|61,5 |
Cilinder inhoud | 618 |
Comp. verhouding | 10,5 : 1 |
Kleppen | Desmodromic, 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 60|44.7|9.500 |
Max. koppel | 53.3|6.750 |
Koppeling | APTC meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 40/16 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 185 |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | niet instelbare 43 mm UPSD, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 148 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 245 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 177 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De duurste uitvoering in de Monster 620 serie. De 620 ie heeft dubbele schijfremmen voor en een zes versnellingbak. Leverbare kleuren zwart, rood en Senna grijs. De Senna uitvoering heeft fluor rode wielen en een metallic grijs frame. |
Wij zijn gespecialiseerd in jonge gebruikte sport, supersport en toer motoren van de bekende grote merken. Verder kunt u bij ons terecht voor nieuwe motoren van bijna alle merken. Heeft u een motor op het oog dan kunnen wij deze aan u leveren met de vertrouwde service en garantie die u van ons gewend bent.
Wij beschikken altijd over een breed assortiment gebruikte motoren. Door zeer selectief in te kopen vindt u bij ons alleen A - kwaliteit motorfietsen voor een concurrerende prijs. Staat de motor van u keuze niet in ons assortiment geef ons dan geheel vrijblijvend een zoekopdracht via het contacformulier, en wij gaan voor u ons uiterste best doen om uw droommotor in ons assortiment te krijgen.
Wilt u uw motorfiets verkopen dan kan dat bij ons ook, u krijgt van ons altijd een serieus bod, of de mogelijkheid de motor via ons bedrijf te verkopen tegen een redelijke vergoeding.
 | Nunspeet, Gelderland |
 | 06-47352243 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM