Nieuwsbrief:

DUCATI  900 MHR - 1983

€ 19.990,- € 21.990,-
Garantie: Ja
17093 Km
.
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In geheel originele staat verkerende Ducati 900 SS Maik Hailwood Replica afkomstig van 2e Duitse eigenaar.

Deze 900 MHR is voorzien van Duitse (brief) registratie papieren en wordt aangeboden op basis van zo mee!
Wat inhoudt dat de motorfiets goed lopen/ rijdend afgeleverd wordt zonder NL kenteken.
Indien gewenst kunnen wij deze échte Koningsasser leveren incl. garantie en NL kenteken.

Neem gerust contact op voor meer informatie over deze Ducati, uiteraard helpen we u ook graag veder met andere Koningsasser/ klassieker wensen. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion