Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Nieuw
Zephyr Bleu of Nebula Black
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe 800 MT-X is binnen
 

Klaar voor lange reizen

De 800MT-X is uitgerust met een brandstoftank van 22,5 liter, een comfortabel rallyzadel en elektronische bedieningselementen zoals drie rijmodi en cruisecontrol, voor een meer ontspannen en comfortabele rijervaring.

Geavanceerde rijhulpmiddelen

De 800MT-X zit boordevol geavanceerde rijhulpsystemen, waardoor hij het ultieme is op het gebied van rijeigenschappen en veiligheid.
Hij is voorzien van slipkoppeling, ABS, 3 rijmodi, cruisecontrol, quickshifter en TCS met de 6-assige IMU van Bosch.
Je vindt er ook een stuurdemper en een bandenspanningsmeter.
Met al deze voorzieningen kun je vol vertrouwen ruwe wegen of gladde snelwegen trotseren, wetende dat je wordt ondersteund door de beste rijveiligheid.

Leverbaar in het Zephyr Bleu en in het Nebula Black.

5 jaar garantie!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion