Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Nieuw
Parelmoer White
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De inmiddels welbekende en populaire 800MT Explore van CFMOTO! Standaard met 5 jaar garantie!

De prachtige, complete ALL-ROAD met het sterkte KTM 790 motorblok, is volgeladen met opties die jouw lange en korte reizen zeer prettig maken. Off-road en on-road, deze adventure motor is van alles voorzien om elke uitdaging aan te gaan!

In de kleuren zwart en parelmoer wit kost deze machine € 14.999,- incl BTW en BPM >>> INCLUSIEF 3-delig CFMOTO KOFFERSET!!
(wij doen niet aan afleverkosten) 
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bellypan, Boordcomputer, Breedstralers, Cruise control, Enduro rijmodus, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, Navigatie, Originele uitlaat, Quickshifter, Tractioncontrole, Valbeugel, Zadelverwarming, Inclusief 3-delig CFMOTO kofferset!! 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion