Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

€ 13.999,- € 14.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Verken de wereld

    De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting 
    om je overal mee naar toe te nemen.

    Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en 
    gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem 
    onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.

    De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld.

    Enorm vermogen

    De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele 
    bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het 
    tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

    De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de 
    bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De 
    bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor 
    langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. 
    De optionele zijkoffers met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 36 liter aan opbergruimte.

    De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele 
    voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat 
    en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.
     

Opties en Accessoires:
4 rijmodi, 8 inch carplay/android compatibel scherm, 19 inch voorwiel, 60 maand garantie, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Bidirectionele quick-shifter, Carter bescherming, Cruisecontrol, Dodehoek radar, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handkappen, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Middenstandaard, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Slipperkoppeling, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless spaakwielen, Uitschakelbare abs, Usb-aansluiting, Valbescherming, Verstelbare voorruit, Verstralers, Verwarmde handvaten en zadel, Volledig instelbare vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion