Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Explorer, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Tractiecontrole
- Bi-directionele shifter
- Valbeugels
- Slipperkoppeling
- Middenstandaard
- Handbeschermers
- Verwarmd zadel
- Verwarmde handvatten
- 8-inch Carplay-compatibel scherm
- Carterbescherming
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Uitschakelbare ABS
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- 4 rijmodi
- Dodehoekradar
- Michelin Anakee banden
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 231 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

De CFMOTO 800MT Explorer brengt je naar het einde van de wereld.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion