Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Nieuw
Grijs
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk model: CFMOTO 675 SR-R
Bouwjaar: 2025
Kilometerstand: 0
Kleur: Grijs
 

De nieuwe CFMOTO 675SR-R herdefinieert de codes van de serie die werd geïntroduceerd met de 450SR.

De geheel nieuwe 675cc driecilindermotor, die door CFMOTO zelf is ontwikkeld, is met een gewicht van slechts 189 kg een van de lichtste in productie. Het totale vermogen bedraagt 100 pk bij 11.000 t/min. Het totale koppel bedraagt 70 Nm, geleverd bij 8.250 tpm.

De technische kenmerken verschillen van de bestaande 675-motoren, met een boring van 72 mm en een slag van 55,2 mm. Dubbele bovenliggende nokkenassen met gesmede zuigers zorgen voor een maximum toerental van 12.300 tpm en een topsnelheid van meer dan 220 km/u. Hij heeft een QuickShifter, stuurdempet en Traction Control, die kan worden uitgeschakeld en op 2 niveaus kan worden ingesteld.

De 130 mm KYB-vering is volledig instelbaar en hij is uitgerust met 300 mm J-Juan schijfremmen met 4 zuigers voor en 240 mm achter. De banden zijn CST S3 120/70 R17 en 180/55 R17.

Het frame is gemaakt van CrMo staal, met een 23,7° schuin balhoofd en 93,2 mm veerweg. Het totale leeggewicht is 189 kg, met een brandstoftank van 15 liter.

De 675SR-R is ontworpen als pure sportmotor, maar kan je ook vergezellen op alledaagse ritten.

Net als de rest van het programma is de CFMOTO 675SR-R standaard voorzien van een complete uitrusting van de laatste generatie. Het 5″ TFT-scherm geeft je duidelijke, gedetailleerde feedback en de voor- en achterlichten zijn LED. Hij heeft ook USB type A en type C aansluitingen en bandenspanningscontrole op het dashboard.


 
  • Financiering van uw motor
    Wilt u een motor financieren? Bij De Zwart Motoren werken we samen met Nu Motorrijden en Findio voor motor om u een passende financieringsoplossing te bieden. Informeer naar de mogelijkheden!

    Inruil van uw motor
    Heeft u een goed onderhouden motor die u wilt inruilen? Wij accepteren nette motoren tegen handelsprijzen. Neem contact met ons op voor een taxatie!

    Motoraccessoires & Onderhoudsproducten
    Op zoek naar navigatie, communicatiesystemen, acculaders, sloten of onderhoudsproducten? Wij leveren een breed assortiment accessoires direct uit voorraad en adviseren u graag over de beste keuzes voor uw motor.

    Motor bezichtigen? Maak een afspraak!
    Wilt u een motor in onze showroom bekijken? Maak bij voorkeur vooraf een afspraak! Let op: een afspraak betekent niet dat het voertuig wordt gereserveerd. Verkoop gaat op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

    Openingstijden

    Dinsdag – Vrijdag: 11:00 – 17:30

    Zaterdag: 09:00 – 15:30


    Contactgegevens

    Adres: Moesdijk 15a, 6004 AX Weert

    Telefoon: +31 614 101 567

    E-mail: info@dezwartmotoren.nl

    KvK: 90710827

    BTW: NL865424068B01


    Waarom kiezen voor De Zwart Motoren?

    Bij de Zwart Motoren staat klanttevredenheid voorop. Wij bieden een breed aanbod aan motoroccasions, vakkundige service en onderhoud, en een ruim assortiment nieuwe en gebruikte motoronderdelen. Ons team helpt u met passie en expertise!

    Officiële dealer van Aprilia, Moto Guzzi & CFMOTO

    De Zwart Motoren is erkend dealer van Aprilia, Moto Guzzi en CFMOTO. Wij beschikken over gespecialiseerde kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets optimaal te onderhouden. Voor nieuwe motoren, onderdelen, accessoires, modificaties, garantieclaims en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Veel onderdelen leveren wij direct uit voorraad.

    Let op: Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

    Bezoek onze showroom in Weert of neem contact met ons op voor meer informatie!

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     
  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen. Op consignatie verkopen is inruil zeeer beperkt mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    VERZEKERING
    Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering.

    OPENINGSTIJDEN
    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09:00 - 17:30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   61375438
    BTW:  NL002322076B39

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden aan een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe/gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia
    de Zwart Motoren is Authorized service point van het merk Aprilia. Dit betekent dat wij een door Aprilia erkend reparateur zijn. Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw Aprilia volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel OEM Aprilia onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion