Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Direct uit voorraad leverbaar, zowel in het blauw als in het zwart. Van harte welkom voor een bezichtiging en of proefrit. Genoemde prijs van €3999,- is geheel rijklaar inclusief kenteken, tenaamstelling, volle tank en vijf jaar garantie.

FMOTO 125NK: Een compacte en stijlvolle naked bike voor het A1-rijbewijs

Met de nieuwe CFMOTO 125NK introduceert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment die perfect past bij rijders met een A1-rijbewijs. Deze motorfiets combineert een compact ontwerpmoderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk, waardoor hij zowel beginners als ervaren rijders aanspreekt.

Prestaties en techniek: lichtgewicht en wendbaar

De 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor, die een vermogen levert van 14,4 pk bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. Met een wielbasis van 1.360 mm en een zithoogte van 780 mm is de motorfiets zeer wendbaar en toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het lichte gewicht van 142 kg draagt bij aan een gemakkelijke bediening en een prettige rijervaring.

Chassis en vering: robuust en comfortabel

De 125NK beschikt over een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat zorgt voor een optimale balans tussen stevigheid en gewichtsbesparing. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting aan de achterkant zorgen voor een comfortabele vering, zowel in de stad als op de open weg.

Remmen en veiligheid: ABS en tractiecontrole

Het remsysteem van de 125NK bestaat uit een 292 mm enkele schijfrem met een dubbele zuiger remklauw aan de voorkant en een 220 mm schijfrem met een enkele zuiger remklauw aan de achterkant. Daarnaast is de motorfiets uitgerust met ABS en tractiecontrole, wat de veiligheid en controle tijdens het rijden aanzienlijk verbetert.

Perfect voor beginners en stadsritten

De CFMOTO 125NK is een ideale keuze voor rijders met een A1-rijbewijs die op zoek zijn naar een stijlvolle, lichte en wendbare naked bike. Met zijn moderne technologieveiligheidsfeatures en toegankelijke ontwerp is de 125NK perfect voor zowel stadsritten als korte trips.

  • Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!

    Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.

    Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.

    Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
    ☕ De koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion