Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Lichtmetalen velgen
- Windscherm
- Achteruitversnelling
- Gear-indicator
- Bagagevak
MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.
Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.
Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis!
Opties en Accessoires: Alarmverlichting, Board computer, Gearindicator, Kuipruit, Windscherm
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
 |
Motor | Rotax V-Twin |
Boring x slag | 97 mm x 97 mm |
Cilinder inhoud | 998 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Multipoint EFI |
Ontsteking | Electronisch met CDI |
Vermogen | 106 pk / 79 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 104 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 bak of semi automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 44 liter liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | SST Spider |
Vering voor | Dubbele A Bar |
Vering achter | monoschock |
Remmen voor | Voetrem op drie wielen |
Remmen achter | 250 mm |
Voorband | 2 x 165/65/14 |
Achterband | 225/50/15 |
Wielbasis | 1727 mm |
Lengte | 2667 mm |
Breedte | 1506 mm |
Hoogte | 1145 mm |
Zithoogte | 737 mm |
Drooggewicht | 317 kg |
Leverbare kleuren | Wit ZwartGeel Rood |
Beschrijving | Twee voorwielen zorgen voor stabiliteit en goede bestuurbaarheid. Daar zit wat in, een driewieler met omgekeerde Y-opstelling, twee wielen achter, stuurt niet lekker. Deze Spyder denkelijk wel, met ophanging voor aan dubbele driehoeksarmen. En met een bekrachtigde besturing, het motorfiets-stuur bedient een auto-stuurinrichting!

En er zit het nodige aan elektronica in de neus. ABS, tractieregeling, remkrachtverdeling EBD, elektronisch motormanagement, en een antidiefstalsysteem.

 |
MotoLeo is een familiebedrijf van Peter en Leo Schloesser, gevestigd in Limburg, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Doordat wij gebruik maken van de nieuwste technieken en onze ervaring van ruim 30 jaar geven wij u de garantie dat uw motor bij ons in goede handen is.
KWALITEITS-OCCASIONS
Wij bieden u een snel wisselende voorraad occasions aan tegen scherpe prijzen. Doordat wij onze motoren inkopen van diverse dealermaatschappijen zijn onze occasions van hoge kwaliteit.
 | Hoensbroek, Limburg |
 | 045-2031039 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken