Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 RT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLUE RIDGE MOUNTAIN METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA3
Typenummer: 0M41
Opties en Accessoires:
12V aansluiting (0764), Adaptive Lichtmodi (05AG), Anti diefstal alarm (0603), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger package (04A2), Comfort passenger seat (077F), Content Option 719 (09T0), Design uitlaat (019F), Dynamic Chassis Adaption (022B), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Gesmede handvatten (0508), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), Middenstandaard (0636), Option 719 (079X), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Option 719 wielen Sport (0506), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkoffer (0696), Topkofferdrager (0690), Variables Luggage system (068B), Variable Windleitfl}gel (055A), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion