Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RS - 2020

Garantie: Ja
90000 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
bmw - r-1250-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - 2025
Modelcode: K54
Typenummer: 0J81

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 220 x 80 x 133 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatpijp (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion