Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Garantie: Ja
32016 Km
HP
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Lengte: 221 cm
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij

Nieuw binnen: BMW R 1250 GS in de HP-kleurstelling. (Motor wordt nu gepoetst betere foto’s volgen!!!)

Nette, Nederlands geleverde motorfiets met 30.000 km, voorzien van alle pakketten. Wordt geleverd inclusief de 30.000 km-beurt en 12 maanden garantie.

Speciale uitvoeringen af fabriek:

0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfortpakket
0233 Touringpakket
0235 Dynamiekpakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0386 Handleiding Nederlands
0413 Duozadelpakket
0456 Style HP
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0547 Sportvering
0568 Aandrijflijn zwart
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 Diefstalbeveiligingssysteem
0681 Kofferhouder links/rechts
0771 Kruisspaakwielen

 


- Kenteken: 74-ML-HK
- Merk: BMW
- Model: All-road
- Tellerstand: 32016 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: wit
- Kleurnaam: HP
- Motorinhoud: 1254 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 242 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 221 cm




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion