Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2015

Garantie: Nee
62213 Km
Grijs Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
R 1200 GS de topper van BMW met originele zijkoffers. 

Deze nieuw in Nederland gelverde motorfiets van eerste eigenaar is voorzien van de complete onderhoudsgeschiedenis. 

Ga er mee rijden en begrijp waarom ze ze populair zijn.

Super goed rijdend en sturend super goede remmen en het vetrouwde motorgevoel.

Het gaat hier om het 2015 model met het zwarte motorblok en standaard stuurdemper.

Dit blok is weer verbeterd tov de vorige LC modellen.

Voorzien van veel originele  elektronische extra zoals ABS,  ESA, Cruise controll ,handvatverwarming enz.

Verder voorzien van valbeugels, extra lampen hoge ruit , handkappen en een tanktas. 

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cardan aandrijving , Cruise control, Cylinderbeschermers, extra lampen, garantie, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, middenbok, onderhoudsboekjes, Originele uitlaat, Stuurdempers, Tanktas, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion