Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
* BMW K75RT
* bouwjaar 1991
* 94754 kilometer
* 3x koffer
Prima K75RT, echt een alledag "cult" motor.
-----
Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.
Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze gegevens:
SWIFT MOTOREN B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
1349 GK Almere
📧 info@swiftmotoren.nl
📞 036-5255590
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur
Bel of mail vrijblijvend!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3 cilinders in-line, 4-takt |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 740 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2, DOHC |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 75 pk / 54.7 kW bij 8.500 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6.750 tpm |
Koppeling | Droge enkele plaat, kabelbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | 174 km/u |
ABS | nee |
Frame | Stalen Twin spar |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 285mm Dubbele schijf |
Remmen achter | 285mm Enkele schijf |
Voorband | 100/90-18 |
Achterband | 130/90-17 |
Wielbasis | 1.516 mm |
Lengte | 2.220 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | 1.300 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 236 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
 | Almere, Flevoland |
 | 036-5255590 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken