Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2024

Garantie: Ja
7638 Km
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED (LICHT WIT)
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 04-06-2027

Deze prachtige K 1600 GT staat nu in onze showroom in Apeldoorn

BTW verrekenbaar
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti diefstal alarm, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Emergency Call, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Keyless start, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Motorbeschermbeugel, Navigatie, Navigatievoorbereiding af fabriek, Radio software, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Sport, Teleservices, TFT Connectivity Display, Topkofferdrager, Touring pakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Verwarmde buddyseat, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion