Nieuwsbrief:

BMW  K 100 RS - 1985

Garantie: Ja
285 Km
ZWART GRIJS
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

…………..Wij zijn gesloten van zaterdag 7 Juni t/m maandag 9 Juni….

Deze dikke custom is gemaakt op basis van een K100RS. Hij is compleet gestript en alles maar dan ook alles is professioneel aangepakt, en het motor blok is ook geheel gereviseerd.  Hier wat specs van de aanpassingen:


- Full GSXR triple tree conversion from cognimoto
- GSXR front overhauled
- Freshly coated rims and frame
- K1200rs wheel 5”
- Custom daytona speedo
- Engine fully painted in cerakote
- Twisted Brothers rear fairing and seat
- Motogadget m.lock keyless ignition
- LED headlight
- LED turn signals in the end of the handlebar
- Highsider Proton LED Brake/turn/day light in one
- BSK speedworks Ignition Coil, Leads and Bracket
- Custom Exhaust
- Dixerparts rearset
- Custom tanklogo
- Open air Filter Intake with custom airbox
- Custom radiator guard from Luijten customs
- License plate holder from Luijten Customs
- New Battery from NOCO relocation
- Custom YSS rear shock
- Steel brake lines
- Right side stand
- Bremco RCS19 brake and clutch
- Really nice custom paintjob
- Fully custom rewire with buttons from @hedgehoggarage

Maintenance Items
- Full Clutch
- Clutch Oring
- Rear main Seal
- New brake pads
- Front and back brake calipers overhauled
- New oil’s and filter
- Alternator “monkey nuts”
- Spark Plugs
- Spark Plug Wires
- All drain plugs magnetic
- New Tires
- New oil level sight glass and pressure switch
- New rear brake disk ventilated
- New wheelbearing (front)
- New silent blocks (frame)
- Intake synchronized
- Coolant Temp Sensor
- New coolant hoses
- Fully overhauled waterpump
- Galvanized bolt sets from kparts

Dus echt nergens mag op bespaart! 

Zoek opdrachten: BMW BMW K100 K1100 K80 K75 K 100 K 80 K 75 K 1100 -CAFERACER CUSTON BIKE BIKES MOTOR

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.



Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

*informeer naar de voorwaarden



Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion