Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2017

5177 Km
Wit
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende G310GS.

Hele leuke all-road.
lichte en speelse motor.
Ook leuk om rustig over een zandpaadje te rijden.


ABS remsysteem.

Zuinig en betrouwbaar.
Goedkoop in onderhoud.

Aluminium carter bescherming.
Middenbok.
Handkappen.
Tour ruitje.
BMW motorrad tas.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion