Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ben jij op zoek naar een
BMW F900GS TROPHY?
Mis deze zomerdeal dan niet!
Nu voor €16.499
Wij van
Harder Motoren bieden je dit supergave, bomvolle exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit
2024 en heeft
pas 3.000KM ervaring en verkeerd in
absolute topstaat!
De motorfiets komt
bomvol dikke opties:
- Windscherm gekleurd
- HP Endurance ketting
- Schakelassistent Pro
- Rijmodi Pro
- Dynamic pakket
- Enduro pakket Pro
- AKRAPOVIC demper
- Style GS Trophy
- Cruise Control
- Dealer onderhouden
- Fabrieksgarantie tot 7-3-2027
- Showa vering
- BMW LED
- Stuurverhogers
- Navigatievoorbereiding
Voor
slechts €16.499 is deze prachtige motorfiets van jou!
Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct
gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het
Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste
5000km of 3 maanden;
-
Inruil mogelijk;
- Meer dan
35 jaar ervaring!
Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar
info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op
06-18865157.
Opties en Accessoires: 12 Volt aansluiting, ABS, Bodemplaat, Cruise control, Handkappen, Handvatverwarming, LED knipperlichten, Quickshifter, Rijmodi, Ruit in kleur, Stuurdempers, Stuurverhogers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder lijnmotor, vier kleppen per cilinder, twee bovenliggende nokkenassen, droge-sumpsmering |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 8.250 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6.250 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling (anti-hop), mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Constante mesh 6-snelheden versnellingsbak geïntegreerd in motorblok |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindeloze O-ringketting met schokdemping in achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | +200 km/u |
ABS | ja |
Frame | Brug-type frame, stalen schaalconstructie |
Vering voor | Upside-down telescoopvork, Ø 43 mm |
Vering achter | Gegoten aluminium dubbelzijdige swingarm, centraal geplaatst WAD-veerbeen, veervoorspanning hydraulisch afstelbaar, uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Dubbele remschijf, zwevende remschijven, Ø 305 mm, zwevende remklauwen met dubbele zuigers |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, Ø 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 21 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1.593 mm |
Lengte | 2.305 mm |
Breedte | 922 mm |
Hoogte | 1.356 mm |
Zithoogte | 860 mm |
Drooggewicht | 229 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Rallye, Racingred Uni, Exclusive Pollux Metallic Matt |
Beschrijving | Jij leeft voor de uitdaging. Waar anderen omkeren, rijd jij door. Grenzen verleggen. Obstakels worden mogelijkheden. Het avontuur stroomt door je bloed. Bovenop de F 850 GS ben je eenvoudig de offroad weg de baas dankzij het 21-inch voorwiel. En je humeur en nieuwsgierigheid blijven in topconditie - ongeacht hoe ver je met de F 850 GS wil gaan. En ongeacht of je nu door de modder rijdt: met de fabrieksoptie Connectivity heb je altijd toegang tot de navigatie, telefoon, media en voertuig-relevante gegevens. Duidelijk en beknopt op een 6.5 inch TFT-display – zonder afleiding. Geeft jou meer tijd voor wat belangrijk is. En zo kun je ontdekken wat er achter de horizon ligt.

 |
Bij Harder Motoren VOF is onze missie om liefhebbers van motorfietsen de mogelijkheid te bieden om kwalitatief hoogwaardige tweedehands motorfietsen aan te schaffen. We streven ernaar om een breed scala aan motorfietsen van verschillende merken en modellen beschikbaar te stellen, zodat elke motorliefhebber zijn of haar ideale motor kan vinden. Onze passie voor motorfietsen en onze jarenlange ervaring in de branche zorgen ervoor dat we onze klanten deskundig advies kunnen geven en hen kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Door eerlijkheid, betrouwbaarheid en klanttevredenheid centraal te stellen, streven we ernaar om een vertrouwde naam te worden in de tweedehands motorfietsenmarkt.
 | Huizen, Noord-Holland |
 | 06-18865157 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken