Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2022

€ 13.450,- € 14.950,-
10109 Km
Triple black
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
* Cruise control, *DTC, * M endurance ketting, * Motorsleepmomentregeling, * Dynamic ESA, * LED-Koplamp, * Keyless Ride, * Dag rijlicht, * Schakelassistent pro, * Rijmodi pro, * Comfort pakket, * Dynamiek pakket, * Actief pakket, * Voorbereiding navigatie systeem, * Style GS Triple black, * Handvatverwarming, * Bandenspanningscontrole, * Handbescherming, * Richtingaanwijzer LED Wit, * ABS Pro, * Middenbok, * Bagagerek, * Connectiviteit, * Intelligente noodoproep, * Teleservices, * EU-uitvoering, 
 

BMW F850GS Triple Black – Klaar voor jouw volgende avontuur!

Ben jij op zoek naar een betrouwbare, krachtige en stijlvolle allroad motor die je overal naartoe brengt – van de stad tot verre bergpassen? Dan is deze BMW F850GS Triple Black precies wat jij nodig hebt.

✅ Bouwjaar: 2022
✅ Kilometerstand: Slechts 10.109 km
✅ Kleur: Triple Black – strak, tijdloos en stoer
✅ ABS, Traction Control & Riding Modes – voor optimale veiligheid en rijplezier
✅ Comfortzadel en verstelbaar windscherm – ideaal voor lange ritten
✅ Volledig onderhouden & in topstaat

Met zijn 853cc paralleltwin en 95 pk heb jij altijd voldoende vermogen, of je nu bochten aanvalt in de Alpen of rustig toert langs de kust. De F850GS staat bekend om zijn uitgebalanceerde rijgedrag, comfort en veelzijdigheid – en deze uitvoering is dankzij de Triple Black-kleurencombinatie ook nog eens een echte blikvanger.

👉 Klaar voor de start, opstappen en rijden – zonder zorgen.

Interesse of wil je langskomen voor een proefrit? Stuur ons een bericht!

* Cruise control,
* DTC,
* M endurance ketting,
* Motorsleepmomentregeling,
* Dynamic ESA,
* LED-Koplamp,
* Keyless Ride,
* Dag rijlicht,
* Schakelassistent pro,
* Rijmodi pro,
* Comfort pakket,
* Dynamiek pakket,
* Actief pakket,
* Voorbereiding navigatie systeem,
* Style GS Triple black,
* Handvatverwarming,
* Bandenspanningscontrole,
* Handbescherming,
* Richtingaanwijzer LED Wit,
* ABS Pro,
* Middenbok,
* Bagagerek,
* Connectiviteit,
* Intelligente noodoproep,
* Teleservices,
* EU-uitvoering, 


 

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion