Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2018

Garantie: Nee
85681 Km
BLAUW
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F800GT    F 800 GT
Bouwjaar 2018
85681 Kilometers en altijd Dealer onderhouden met stempels en loopt als nieuw.
800 cc 2 Cilinder met 90 Pk en hoop koppel en super betrouwbaar motorblok.
Bomvolle 800GT met de volgende optie's
Abs
ESA

Handvatverwarming
Rijmodus Pro
Boordcomputer
Asc
Zijkoffers
Middenbok
12 Volt aansluiting

Bandjes zijn als nieuw en recent beurt gehad.
Door de Belt aandrijving weinig onderhoud en stoere looks
Deze F800GT staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste Prijs 6550 Euro en is al aan de hoge kilometers stand aangepast want normaal kost dit bouwjaar 2000 euro meer.
 Tel nr 0622236308





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion