Nieuwsbrief:

BMW  C 400 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2000

Technische informatie
Koppel: 35 Nm
Transmissie: Automaat
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 129 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie Nieuwe Auto:
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt gegarandeerd rijplezier. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.



- BMW Service Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang;
- Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer;
- Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is;
- Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, Brake Assist System, Comfort-pakket, handvatverwarming, keyless start, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, multimedia-voorbereiding, telefoonintegratie, verwarmde buddyseat, windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion