Nieuwsbrief:

BMW  C 400 GT - 2019

Garantie: Ja
20500 Km
ZWART
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
bmw - c-400-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Afmetingen (LxB): 221 x 78 cm
Topsnelheid: 139 km/u
Schade: schadevrij
Fabrieksgarantie: 12 maanden

Nieuw binnen:

BMW C 400 GT uit 2019 met 20500 km , de motorfiets is net voorzien van een grote beurt (780,-) en is geheel dealer onderhouden met historie de motorfiets  wordt inclusief 12 maanden garantie geleverd 


- Kenteken: 59-MX-LR
- Merk: BMW
- Model: Scooter
- Tellerstand: 20500 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 350 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 25 kW / 34pk
- Ledig gewicht: 206 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 221 cm
- Breedte: 78 cm
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth, Elektronisch Stabiliteits Programma, Keyless start, Kleur wit, LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard, Multimedia-voorbereiding, Windscherm, ASR




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion