Nieuwsbrief:

BENELLI  TNT 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
benelli - tnt-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Opties en Accessoires:
36 maanden garantie, 125cc singelcilinder 11 pk, A1 motorfiets, Achter vering instelbaar, Benzine capaciteit 7.5 l, Beschikbaar in zwart, groen, wit & grijs, Cbs combined braking system), Droog gewicht 115 kg, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Semi-digitale display




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion