Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Super mooie Aprilla Dorsuro 1200!
- ABS
- Quickshifter
- Rijmodus
- Gear indicator
- Verstelbare Hevels
- FLyscreen
- Kleine Knipperlichten
- Korte Kentekenplaat
- Stalen remleidingen
Aflevering juli aug sept etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Aprilia vier-takt lengte 90 ° V-twin, vloeistof gekoeld, dubbele bovenliggende nokkenassen met gemengde tandwiel / ketting timing-systeem en vier kleppen per cilinder. |
Boring x slag | 106 mm x 106 mm |
Cilinder inhoud | 1197 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier per cilinder |
Brandstof toevoer | Geïntegreerd motormanagement systeem. Injectie systeem met triple kaart Ride by Wire throttle management: Sport (S), Touring (T), Rain (R) |
Ontsteking | Digitaal elektronisch, geïntegreerd in het brandstofinjectiesysteem. |
Vermogen | 130 pk / 96 kW bij 8700 tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 7200 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte koppeling, hydraulisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 14/36 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Modulaire stalen buisframe bevestigd aan aluminium zijpanelen met een door de hoge sterkte bouten. Afneembare subframe achter. |
Vering voor | 43 mm Sachs upside-down voorvork met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 160 mm. |
Vering achter | Aluminium legering swingarm Piggy-back ontwerp Sachs hydraulische schokdemper met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 155 mm |
Remmen voor | Dubbele Ø 320 mm RVS zwevende schijven Brembo vier zuigers radiale remklauwen Metaal omvlochten remleiding achter:...... Ø 240 mm roestvrij stalen schijf Single zuiger Brembo remklauwen Metaal omvlochten remleiding Twee kanaals ABS met Continental Aprilia Traction Control (ATC) (specifieke versie) |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1528 mm |
Lengte | 2248 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 870 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het elektronische systeem is een perfect voorbeeld van de technologische de 65 ° V4 motor suprematie. Full Ride-by-Wire technologie elimineert alle directe verbinding tussen de gashendel en de gaskleppen, die volledig worden gecontroleerd door de nieuwste generatie Marelli controle-eenheid die ook het contact controleert en de 8 injectoren (de vier secundaire ventilator patroon injectoren die in het spel komen bij hoge belasting).

Elke bank heeft een eigen servo unit voor het bedienen van zijn twee eigen gasklephuizen alleen. Dit betekent dat de opening van de gaskleppen en als gevolg daarvan onafhankelijk van elkaar kunnen worden geregeld, afhankelijk van de hoeveelheid ingespoten brandstof. Deze oplossing, voor de eerste keer ooit toegepast in een productie-motor, opent oneindig veel mogelijkheden voor het controleren van de vermogensafgifte en werkt hand in hand met het JKP systeem.



.De transmissie is ontworpen om te voldoen aan de meest geavanceerde criteria om maximale prestaties te bieden. Dit onderstreept de race ziel van de 65 ° V4-motor, die is gekoppeld aan een cassette versnellingsbak met een wet sump smeersysteem (met olie in het carter). De natte koppeling is voorzien van een mechanisch slipper systeem voor geoptimaliseerde engine remkoppel controle en stabiliteit bij hard remmen

 |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 | Havelte, Drenthe |
 | 0521-342960 |
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken