Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
60 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 6.200,- p/mnd klik hier
2024, 5471 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2018, 26790 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 33600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 43051 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 15605 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 31074 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 22639 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 27752 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2025, 501 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2022, 7781 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2022, 6300 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2021, 2965 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion