Nieuwsbrief:

Roefs Motor Trading

WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING. Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche. NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
Alle motoren van Roefs Motor Trading
30 motoren gevonden
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2007, 50875 Km
HONDA CBF 1000 F C-ABS
HONDA CBF 1000 F C-ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 49775 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 22950 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 17.950,- € 18.250,- p/mnd klik hier
2022, 6450 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 5150 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, 450 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.450,- € 3.750,- p/mnd klik hier
1999, 54292 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 17.750,- p/mnd klik hier
2018, 25912 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 15.500,- p/mnd klik hier
2015, 34230 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.950,- € 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 6216 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 13265 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 2920 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 2250 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 59520 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2016, 44630 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2017, 25065 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2009, 44295 Km
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2014, 50980 Km
BMW R 1300 GS ADVENTURE TROPHY
BMW R 1300 GS ADVENTURE TROPHY
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2024, 3230 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 3293 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion