Nieuwsbrief:

Motoclassics

Welkom bij Motoclassics, het motorfietsbedrijf dat gespecialiseerd is in klassieke motoren.. Om direct naar het overzicht van onze voorraad te gaan, klik dan hier. Op zoek naar iets bijzonders? Kijk dan eens bij onze classics!
Alle motoren van Motoclassics
17 motoren gevonden
YAMAHA SRX 250
YAMAHA SRX 250
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1987, 23135 Km
BMW R 80 RS
BMW R 80 RS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
1980, 12812 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1997, 26802 Km
DUCATI 600 SL PANTAH
DUCATI 600 SL PANTAH
€ 8.500,- p/mnd klik hier
1981, 57326 Km
MOTO GUZZI 850 LE MANS 3
MOTO GUZZI 850 LE MANS 3
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 82510 Km
BSA GOLDEN FLASH
BSA GOLDEN FLASH
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1953, 145 Km
KAWASAKI ZEPHYR 1100
KAWASAKI ZEPHYR 1100
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1993, 20617 Mls
CONDOR A 350
CONDOR A 350
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1976, 25898 Km
MZ SKORPION SPORT
MZ SKORPION SPORT
€ 5.000,- p/mnd klik hier
1998, 4147 Km
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2015, 9276 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 36963 Km
NORTON DOMINATOR
NORTON DOMINATOR
€ 8.500,- p/mnd klik hier
1958, 65808 Km
APRILIA MOTO  6.5
APRILIA MOTO 6.5
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1995, 9717 Km
BUELL M 2 CYCLONE
BUELL M 2 CYCLONE
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2001, 14387 Km
JAWA 640
JAWA 640
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1993, 220 Km
BMW R 100 CS
BMW R 100 CS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1979, 7563 Km
DUCATI 900 SSC
DUCATI 900 SSC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1993, 57932 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion