Nieuwsbrief:

Jan Hofland Motors

Alle motoren van Jan Hofland Motors
18 motoren gevonden
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2019, 30890 Km
SUZUKI SV 650 N ABS
SUZUKI SV 650 N ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2021, 36414 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2012, 53414 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023, 10662 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2006, 44780 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 41881 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, 16285 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.499,- p/mnd klik hier
2020, 51540 Km
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2023, 18492 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2016, 6165 Km
HONDA CB 650 R
HONDA CB 650 R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 22044 Km
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2013, 30330 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2019, 7428 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE SPORT FXDX
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE SPORT FXDX
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2000, 57010 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2021, 9474 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2013, 65224 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2011, 78735 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion