Nieuwsbrief:

Harry Meijer B.V.


www.harry-meijer.nl
020-6592580
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Alle motoren van Harry Meijer B.V.
40 motoren gevonden
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2024, 4500 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 52500 Km
Merkdealer
BMW R 12
BMW R 12
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 12 NINE T
BMW R 12 NINE T
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2025, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 48800 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 900 Km
Merkdealer
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 9000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2022, 9700 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2025, 1500 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 17200 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2025, 2500 Km
Merkdealer
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 3700 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2016, 12600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2015, 18500 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion