Nieuwsbrief:

Dekker Motorsport Hapert

Dekker Motorparts is gespecialiseerd in de in en verkoop van motor onderdelen en accesoires. Op de site vind U het actuele aanbod van onze onderdelen. Zoekt U iets en staat het niet op de site? Mail me dan even met duidelijk wat u zoekt, dan kunnen wij kijken dat we het gebruikt of nieuw kunnen leveren aan U. Vind U het te ver weg om te komen halen? Geen probleem, verzenden doen we ook! Binnen en buitenland via TNT. Verzenden binnen Nederland en onder de 10 kilo kost 6.75,= Boven de 10 kilo is de prijs 13.95,= Rembours verzenden kan ook, dan betaald U aan de postbode (kan alleen in Nederland!) Daar is de prijs 15.95,= van! Verzenden naar het buitenland is altijd verschillend, als je iets naar het buitenland opgestuurd wilt hebben mail me je woonplaats dan zoek ik het uit voor U. Mvg Dekker Motorsport / Motorparts Hapert
Alle motoren van Dekker Motorsport Hapert
12 motoren gevonden
MV AGUSTA BRUTALE 750
MV AGUSTA BRUTALE 750
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 35000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE STANDARD FLHT
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE STANDARD FLHT
€ 25.350,- p/mnd klik hier
2019, 8600 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2016, 21400 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2014, 30300 Km
BENELLI LEONCINO 800 TRAIL
BENELLI LEONCINO 800 TRAIL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2022, 7200 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2020, 10900 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2005, 33800 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 37800 Km
YAMAHA FZ 1 S FAZER
YAMAHA FZ 1 S FAZER
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2006, 55000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2020, 12600 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.100,- p/mnd klik hier
2022, 2800 Km
KAWASAKI NINJA 400
KAWASAKI NINJA 400
€ 6.200,- p/mnd klik hier
2020, 13100 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion