Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

CFMOTO  450 SR - 2025

Nieuw
Black-Red / White-Red
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 450SR TC: Sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets

De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige sportmotor die zowel recreatieve rijders als competitie-enthousiastelingen aanspreekt. Met zijn unieke sportieve looks, lichtgewicht constructie en topniveau veerelementen en remmen biedt de 450SR een perfecte balans tussen prestaties en comfort. Deze motorfiets zet een nieuwe standaard voor sportmotoren met een middelgrote cilinderinhoud. Vanaf modeljaar 2025 heeft de 450SR nu ook TC
Design: aerodynamisch en stijlvol

Het aerodynamische design van de 450SR is niet alleen visueel indrukwekkend, maar ook functioneel. Elk onderdeel, van de voorzijde tot de specifiek vormgegeven achterkant, is ontworpen om de luchtweerstand te minimaliseren en de wendbaarheid te maximaliseren.


Winglets: De opvallende winglets genereren 2 kg downforce bij 120 km/u, wat zorgt voor meer stabiliteit en grip.
Zithoogte: De standaard zithoogte is 795 mm, maar met optionele zadels kan deze worden aangepast naar 785 mm of 815 mm. Het slanke ontwerp zorgt voor een comfortabele rijpositie en maakt het gemakkelijk om je voeten aan de grond te zetten.
Tractiecontrole :Het meest significante verschil tussen MY24 en MY25 is de toevoeging van tractiecontrole op de 450SR TC. Dit systeem helpt de bestuurder om de controle over de motor te behouden door het vermogen naar het achterwiel te verminderen wanneer wielspin wordt gedetecteerd. De standaard 450SR heeft deze functie niet.Het nieuwe modeljaar heeft tevens ook een iets grotere achterschijfrem een een dubbele piston remklauw

Prestaties: licht, wendbaar en klaar voor het circuit

De 450SR is uitgerust met sportief afgestelde veerelementen en hoogwaardige remmen, waardoor hij uitstekende stabiliteit en controle biedt. De multi-link achterbrug, een feature die je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht, verbetert de rijervaring verder.

Met zijn sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming is de 450SR klaar voor het circuit. Bovendien kan het schakelpatroon snel en eenvoudig worden omgekeerd, wat extra flexibiliteit biedt voor competitierijders.
Beschikbaarheid en prijzen

De CFMOTO 450SR is verkrijgbaar in twee stijlvolle kleuren: Zircon Black en Nebula Black.
De ultieme sportmotor

De CFMOTO 450SR combineert sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets. Of je nu op zoek bent naar een circuit-ready machine of een comfortabele sportmotor voor de openbare weg, de 450SR biedt alles wat je nodig hebt. Met zijn aerodynamische design, uitstekende veerelementen en gebruikersvriendelijke features is de 450SR de perfecte keuze voor motorrijders die het beste van beide werelden willen.
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion